Підпишись на наші новини!



КОМПАНІЯ PANASONIC І ФОНД БРАТІВ КЛИЧКІВ РОЗПОЧАЛИ ДИТЯЧИЙ ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНКУРС "ЕКО ІДЕЇ ЗІ ВСЬОГО СВІТУ 2011"

Уже другий рік поспіль Компанія Panasonic та БО «Фонд Братів Кличків» проводять дитячий екологічний конкурс, в рамках якого підростаюче покоління має можливість поділитися власними ідеями про захист довкілля. Мета проекту «ЕКО ІДЕЇ ЗІ ВСЬОГО СВІТУ 2011» — виховання у дітей дбайливого відношення до природи, популяризація екологічної культури та розвиток відчуття причетності до вирішення екологічних проблем.

 

Маленьким учасникам для зображення своїх ідей запропоновано спеціальний ЕКО-щоденник, який вони будуть заповнювати разом з батьками протягом 5 днів.

 

Конкурс триватиме з 1 по 16 вересня 2011 року. Переможців буде визначено наприкінці вересня 2011 року. Автор найкращої ЕКО ІДЕЇ у супроводі свого куратора візьме участь у всесвітньому конкурсі ЕКО ІДЕЙ, що відбудеться в листопаді 2011 року у Парижі. Школа, в якій навчається переможець конкурсу, отримає у подарунок інтерактивну електронну дошку PANABOARD для використання у навчальному процесі.

 

Організатори покладають великі надії на юних природознавців, адже результати тогорічного конкурсу «Щоденник про захист довкілля» перевершили всі сподівання. Більше тисячі хлоп’ят та дівчат з 93 київських шкіл підхопили ідею захисту природи. У своїх Еко-щоденниках вони торкнулися тем екологічного транспорту, створення шпаківень, насадження дерев та кущів тощо. Переможці конкурсу на найкращий Еко-щоденник про захист довкілля у 2010 р. отримали у подарунок подорож до Японії. На думку журі, робота Ольги та Антона Лушанкіних стала не лише найкращим висвітленням теми захисту довкілля в Україні, але й в світі.

 

«Компанія Panasonic прагне стати екологічно орієнтованою інноваційною компанією, що діє в глобальному масштабі. Ми пропагуємо спосіб життя, який сприяє максимально можливому скороченню викидів вуглекислого газу в атмосферу, збереженню електроенергії по всьому світу та максимально ефективному використанні природних ресурсів. Я вірю, що і в цьому році українці зможуть легко поділитися ідеєю про важливість турботи про екологію за допомогою збереження електроенергії», — наголосив Голова Представництва компанії «Panasonic (СНД)» Кодзі Терадзіма.

 

«Турбота про чисте довкілля, виховання екологічної культури є складовими розуміння здорового способу життя, яке пропагує Фонд Братів Кличків. Саме тому наш Фонд вже 2-й рік поспіль підтримує ініціативу компанії Panasonic. Ми переконані, що цього року в нашому спільному проекті активно проявлять себе не лише школярі, але й їхні батьки та вчителі», — зазначила Виконавчий директор БО «Фонд братів Кличків» Ганна Старостенко.

Coordinate Projects Around the World