Підпишись на наші новини!



ДИТЯЧИЙ ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНКУРС «ЕКО ІДЕЇ-2012» НАБУВАЄ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МАСШТАБУ

Впродовж літа організатори розповсюдили близько 3000 ЕКО-щоденників серед дітей та вчителів на спеціальних заходах. Цього року поділитись своїми ідеями, як зберегти довкілля, мають змогу діти з усієї України.

Метою цього конкурсу є виховання у дітей дбайливого відношення до природи, популяризація екологічної культури та розвиток відчуття причетності до вирішення екологічних проблем. Маленьким учасникам для зображення своїх ідей запропоновано спеціальний ЕКО-щоденник, який вони будуть заповнювати разом з батьками чи вчителями протягом 5 днів. 

Участь у конкурсі можуть взяти діти молодшого та середнього шкільного віку (від 6 до 15 років включно), котрі навчаються у загальноосвітніх школах всієї України. Конкурс триватиме до 16 вересня 2012 року. Імена та прізвища трьох фіналістів будуть оголошені на початку жовтня 2012 року. Цього року автор найкращої ЕКО ІДЕЇ у супроводі свого куратора відвідає у листопаді 2012 року  місто Кіото, Японія. Окрім того, школа, де навчається фіналіст, отримає у подарунок інтерактивну електронну дошку PANABOARD для використання у навчальному процесі. 

Організатори покладають великі надії на юних природознавців, адже роботи переможців українського конкурсу два роки поспіль займають призові місця на міжнародному рівні. Так, переможниця минулорічного українського відбору киянка Катерина Коверенко представляла нашу державу на всесвітньому конкурсі ЕКО ІДЕЙ у штаб-квартирі ЮНЕСКО в Парижі. Серед тисячі ЕКО-щоденників, написаних та проілюстрованих школярами, робота Катерини привернула особливу увагу організаторів. А 2010 року переможці українського конкурсу – Ольга та Антон Лушанкіни - вибороли почесне 2 місце у всесвітньому конкурсі ЕКО ІДЕЙ у Японії.

«Компанія Panasonic прагне стати екологічною компанією №1 у світі. Для нас важливо аби якомога більше дітей взяло участь у конкурсі та запропонувало нові та цікаві ідеї для стабільного і комфортного стилю життя та праці в гармонії з навколишнім середовищем», — відмітив Голова Представництва компанії «Panasonic (СНД)» Кодзі Терадзіма.

«Турбота про чисте довкілля та виховання екологічної культури є складовими розуміння здорового способу життя, яке пропагує Фонд Братів Кличків. Саме тому наша благодійна організація вже 3-й рік поспіль підтримує ініціативу компанії Panasonic. Ми переконані, що цього року в нашому спільному проекті активно братимуть участь не лише школярі міста Києва, а й діти з різних куточків України. Адже цього року наш конкурс набув всеукраїнського масштабу», - зазначила Виконавчий директор БО «Фонд братів Кличків» Ганна Старостенко.

 

 

Coordinate Projects Around the World